Tage Urlaub, Home-Office Flexibilität, attraktive Vergütung inkl. Bonus, betriebliche AltersvorsorgePerspektiven für die persönliche Karriereentwicklung Erfahren Sie noch mehr in einem Gespräch
H+ Hotel Nürnberg sucht in eine/n Assistant Front Office Manager (m/w/d) (ID-Nummer: 10875728)
Rhenus Mailroom Services GmbH sucht in eine/n Sales Manager (w/m/d) Nürnberg - Home Office (ID-Nummer: 10996812)
Pacura doc GmbH sucht in eine/n Office Manager / Assistenz Vertrieb (m/w/d) (ID-Nummer: 11015868)
Sind Sie bereit für eine Veränderung? Wir suchen aktuell: Sales Manager (m/w/d) mit Home-Office -- Zur Festanstellung -- Keine Zeitarbeit -- Für unseren renommierten Kunden (Ein börsennotiertes
Sind Sie bereit für eine Veränderung? Wir suchen aktuell: Key Account Manager (m/w/d) Steuersysteme mit Home-Office -- Zur Festanstellung -- Keine Zeitarbeit -- Für unseren renommierten Kunden
Vormittags in Nürnberg. WOCHENSTUNDEN: 20 Stunden ARBEITSZEIT: Teilzeit Vormittags Was Dich erwartet Dynamisches und internationales ArbeitsumfeldMöglichkeit für Home-Office und flexible
international meat processing market. As Regional Sales Manager Europe, you will report to the Sales Director at the headquarter in Denmark. However the position is intended to be performed from home office in a
projects simultaneously Self-motivated and capable of working independently in a self-management environment Profound English and German skillsAffinity for IT and good MS Office skills 30 days leave per
projects simultaneously Self-motivated and capable of working independently in a self-management environment Profound English and German skillsAffinity for IT and good MS Office skills 30 days leave per
based in Mille Food’s new facility in Roskilde, Denmark, and refers to the Chief R&D Officer. You must expect travels and meetings with partners and collaborators both within and outside Denmark on a
. We are thrilled to announce the establishment of a new office in Dubai, further expanding our global presence and enhancing our ability to serve clients in this vibrant region. We look forward to new
Kommunikationsfähigkeit, Verhandlungssicherheit und Durchsetzungsstärke Englischkenntnisse in Wort und Schrift sind wünschenswert sowie Kenntnisse in MS-Office Reisebereitschaft (Führerschein Klasse B notwendig
BuddyEin zentraler Welcome Day in unserem Head Office für Dein Culture Onboarding3-tägige Academy für dein Business OnboardingWeiterentwicklung: individuellen Weiterentwicklung mit Hilfe
sold to artisanal bakeries, industrial bakeries, retailers and food service customers. The European head office is based in Amstelveen (NL), with central functions for Marketing & New Product Development
(auch in Englisch) Sehr gute MS-Office Fähigkeiten Benefits Hybrid working Täglich frisches Obst Sportkurse Exklusive Mitarbeiter Rabatte Kostenlose Getränke Sprachkurse Company Events Mobilitätszuschlag
Verordnungen (AHO, HOAI, VOB, BGB) und Normen (DIN)Erfahrung im Einsatz von Software zur Kosten- und Terminsteuerung, wie beispielsweise MS Project, iTWO, CoorSehr gute Microsoft Office-KenntnisseSehr gute
new office at Südkreuz in Berlin, we manage our sales and distribution as well as the advancement of our services. Releases new energy - your commitment: You manage, optimise and monitor the
office at Südkreuz in Berlin, we manage our sales and distribution as well as the advancement of our services. Releases new energy - your commitment:You manage, optimise and monitor the generation
Erfahrung in der In- und Outbound KundenberatungSehr gute MS-Office KenntnisseErfahrung mit Tools zur Dokumentation von KundeninteraktionenGutes Deutsch in Wort und Schrift Unser Angebot
expected. For the right candidate the location can be flexible, but close collaboration with the AAK office in Aarhus, Denmark is necessary, and therefore being located in Denmark is a plus. YOUR PROFILE
motivation to actively drive impact in our business activities Quick perception and structured working methods Proficiency in MS Office (especially Excel) Benefits Hybrid working Täglich frisches Obst
, negotiation and presentation skills Fluent knowledge of English (knowledge of additional languages is an advantage) Proficient knowledge of MS Office Great independence in organizing work Self-confidence
von Infotainmentsystemen spezialisiert... ...und wartet auf dich! Das wird geboten: Flexible Arbeitszeiten sowie Option auf mobile Office (ca. 60%) geben dir eine tolle Work Life Balance
Englischkenntnisse runden Ihr Profil ab. Ihr Vorteil: Arbeiten aus dem Home Office möglichGleitzeitmodellSchneller und unkomplizierter EinstiegÜbertarifliche Bezahlung Lohnsteigerung durch tarifliche
, Mitarbeitern und BewerbernSehr gute Deutschkenntnisse (Level C1)Gute Englischkenntnisse, weitere Fremdsprachen von Vorteil Sicherer Umgang mit MS Office Finden Sie sich in unserer Stellenbeschreibung
exam.Our flex office in Frankfurt is located near the Ostbahnhof train station. You can reach us quickly and enjoy our roof terrace during your lunch break.A trusting, collegial working environment in which
mobile working A new office campus with daycare center, sports pavilion, innovative gastronomy concept, parking garage, ... A multifaceted and challenging job with a lot of room to shape the future of the
Flexible Arbeitszeiten & Home-Office Möglichkeit Regelmäßige Trainings- und Weiterbildungsmöglichkeiten mit tollen Entwicklungschancen Die Arbeit in einem motivierten Team und ein angenehmes Betriebsklima
different stakeholders, markets and cultures and willingness to travel in Europe; Zeelandia offers the possibility for hybrid working in combination with working in the office in Zierikzee or any other
communicator ·Very good knowledge of spoken and written German and English (at least B2 Level) Very good knowledge of MS Office products, particularly MS Visio or equivalent process modeling and process
you comprehensive company health management, parent-child offices (from 2023) and support you in leasing your eBike through our partner Jobrad! We attach great importance to work-life balance. We
- und Gesellschaftsrecht sowie Erfahrung in der Bilanzierung nach HGBFit im Umgang mit MS Office (insbesondere Excel), SAP (R3/ S4/Hana) und idealerweise LucanetHohes Maß an Flexibilität, selbständiger und zuverlässiger
- und Gesellschaftsrecht sowie Erfahrung in der Bilanzierung nach HGBFit im Umgang mit MS Office (insbesondere Excel), SAP (R3/ S4/Hana) und idealerweise LucanetHohes Maß an Flexibilität, selbständiger und zuverlässiger
approximately 120 employees work at Creamy Creation. The head office with its own production facilities is located in Rijkevoort (The Netherlands). In addition, Creamy Creation has a sales office in New Jersey
the expected results. Fluency in Danish and a high level of English and German language skills is a requirement. A solid experience in MS Office and the use of ERP systems is expected. Angebot Please
Weiterentwicklungsmöglichkeiten Flexible Arbeitszeitmodelle mit Home-Office Möglichkeit Unser Kunde, ein Inhabergeführtes mittelständisches Unternehmen, aus der Logistikbranche, sucht Sie als Sales Manager (m/w/d) im Außendienst.
example, we offer you comprehensive company health management, parent-child offices (from 2023) and support you in leasing your eBike through our partner Jobrad! We attach great importance to work-life
und die Fähigkeit, mehrere Aufgaben gleichzeitig zu bewältigen. Sicherer Umgang mit gängigen MS-Office-Anwendungen Darauf dürfen Sie sich freuen: Eine umfassende Einarbeitung ist selbstverständlich Flexible
A first work experience in areas such as operations, linguistics, or related fields Good MS Office skills (especially Excel) Native speaker competence in Dutch language (oral & written) Fluency
A first work experience in areas such as operations, linguistics, or related fields Good MS Office skills (especially Excel) Native speaker competence in French language (oral & written) Fluency
A first work experience in areas such as operations, linguistics, or related fields Good MS Office skills (especially Excel) Native speaker competence in Estonian language (oral & written) Fluency
Flexible working time and home office possibility 6 weeks of vacation No All-In contract and overtime compensation Relocation and Visa application support A modern office location with easy access to great
home office possibility 6 weeks of vacation No All-In contract and overtime compensation Relocation and Visa application support A modern office location with easy access to great outdoor activities like
consulting skills ·Very good knowledge of spoken and written German and English (at least B2 Level) Very good knowledge of MS Office products, particularly MS Visio or equivalent process modeling and process
Vormittags in Nürnberg. WOCHENSTUNDEN: 20 Stunden ARBEITSZEIT:Teilzeit Vormittags Was Dich erwartet Dynamisches und internationales ArbeitsumfeldMöglichkeit für Home-Office und flexible ArbeitszeitSeminare
Microsoft Office Paket (Excel, PowerPoint, Word) Sehr gute Kenntnisse im Einsatz von Branchen Software zur Kosten- und Terminsteuerung, wie beispielsweise MS Project und ProbisKommunikationsstärke
challenge the future holds. There are also many other good reasons to work at DKV Mobility. For example, we offer you comprehensive company health management, parent-child offices (from 2023) and support you
analytical skills and distinctive understanding of numbers Strong personality to work in a fast-moving scale-up environment Quick perception and structured working methods Proficiency in MS Office (especially
Annotation and using BMPA toolsExperience in deploying IT systemsFacilitation skillsAbility to work under pressure Fluent in English Proficient with MS Office suite (MS Word, Excel, PowerPoint, Project, Visio